lördag 7 augusti 2010

Ännu mer bekräftat.. jag är fortfarande Överhunden


Tar födelsedagsfiranden aldrig slut? Ikväll ska dem visst hålla på igen. Min förra födelsedag glömde hon minsann bort. "Oj" sades det. Sen fick jag lite grisknorrar, typ en vecka för sent.

Igår fick jag stå ut med TRE andra hundar. Kristall, Texas och Winston, alla tre tikar så klart. Det lustiga i den här situationen är, att jag var duktigast på hela kvällen. Kristall smög ideligen över till grannen Hasses trädgård genom häckarna, där hon sedan fick panik och började skälla tills hon förstod hur hon skulle ta sig tillbaka. Texas rymde ut på "gatan" några gånger så att hennes mattar fick springa iväg efter henne. Och Winston.. ja. Hon bajsade på gräsmattan. Sen grävde hon hål. Inte med tassarna dock! Med nosen. Jag bara satt och var evigt förfärad.

På bilden ser ni Kristall, 9 månader gammal chihuahua/papillon + min gump. Jag ville inte vara med på bild igår, jag var på dåligt humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar